UPDATE Adidas a reacționat propmt după criticile aduse de selecționerul Victor Pițurcă la adresa noilor echipamente de joc ale naționalei. „Am fost surprinși de comentariile domnului Victor Pițurcă. Anul trecut am expus Federației Române de Fotbal o serie de variante pentru echipamentele de prezentare, iar ei înșiși au ales design-ul final”, a declarat pentru ProSport un oficial al companiei Adidas România.
Luni, sponsorul tehnic al echipei naționale a prezentat noile tricouri, pe care „tricolorii” le vor îmbrăca în preliminariile pentru CE 2016. Odată cu acest eveniment au apărut și primele nemulțumiri. Victor Pițurcă a avut o reacție neașteptată, spunând că este foarte nemulțumit de echipamentul de prezentare al naționalei, colorat în alb și albastru. Selecționerul a refuzat să îmbrace acest echipament la conferința de presă și le-a interzis și jucătorilor să-l poarte, pe motiv că nu are legătură cu tradiția echipei naționale.
„Noi trebuia să ne îmbrăcăm acum în noul echipament de prezentare. După cum vedeți, sunt în echipamentul vechi (n.r. a venit la conferință în vechiul echipament). Și asta pentru că noul echipament de prezentare este în culorile alb și albastru, n-au legătură cu ale noastre. L-or fi găsit prin nu-știu-ce depozit și ni l-au adus nouă. Nu se poate așa, noul președinte FRF trebuie să rezolve această problemă„, a declarat Victor Pițurcă.
Se schimbă sponsorul tehnic după 44 de ani? Adidas îmbracă fără întrerupere naționala României din 1970, de la Mondialul din Mexic, însă gigantul german este tentat să nu mai continue colaborarea, pe fondul lipsei de rezultate. Ultima înțelegere între cele două părți a fost semnată în 2009 și expiră la finalul lunii martie. FRF primea pentru această înțelegere câte 300.000 de euro pe sezon. Acum, după atacul selecționerului, imaginea Adidas a fost șifonată și există un argument în plus pentru stoparea colaborării cu naționala noastră.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER